Jag klagar inte över lite oväder idag inte

 
Kan inte direkt påstå att jag var ledsen över att dagen bjöd på regnskurar och ett rejält åskväder. Efter gårdagens bröllopsfotografering hade jag en himla massa bilder att gå igenom, och å så nöjd jag är. 
Massa fina bilder - vet inte ens vart jag ska börja.

8 juni är en viktig dag för Therese och Tobias. Det är det datum, de vart tillsammans för hela 13år sedan, det datum då de förlovade sig... och det datum de gifte sig. 
 
Dagen bjöd på många skratt, och framförallt många fina bilder. Therese och Tobias behöver inte ens anstränga sig för att man ska förstå hur stark deras kärlek är, den bara lyser om dem. Önskar er all lycka i framtiden och tack för att jag fick vara med om eran stora dag. <3
 
 


Kommentarer
Therese

Super tack till dig
Vi är så himla nöjda med att vi hittade dig, du var/är helt fantastisk och dem bilderna vi sett är så underbara😊
Ser framemot att se fler bilder!
Känns verkligen som du blivit än del av vårat liv 💕

Svar: Tack snälla ni <3Var så otroligt roligt att få vara med på er stora dag; helt klart ett av mina absolut roligaste fotojobb någonsin. So much fun!
Önskar er all lycka - finaste familjen <3
Veronica Orrholm Zentio

2013-06-10 @ 21:49:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0