Bröllop: Jacob & Mia

Den 16e Augusti fick jag äran att följa med Jacob och Mia på deras stora dag. Jag träffade Mia redan ett år tidigare då jag fotograferade hennes syster Ninas bröllop och hon var en utav tärnorna. Första gången vi träffades var hon höggravid, och även denna gång bar hon på ett litet mirakel i magen. Bröllop, en 1årig bebis och en bebismage. Min lycka var total :)

Vigseln ägde rum i Fors kyrka här i Eskilstuna, och porträttfotograferingen hölls till vid Rothoffsparken.
Fantastiskt vackert par. Och Mia är nog utan tvekan den absolut lugnaste brud jag hittills träffat. 
Jag önskar er all lycka på er fortsatta resa som man och hustru. Och jag längtar tills jag få se ert andra mirakel :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0