Friends for life

Finaste Catarina och Fredrik.
 

I tuffa tider är det skönt att ha så fina vänner som dessa två, och lilla underbara Ellie. Ni ger mig styrka <3
Längtar som en tok till helgen då jag för första gången på evigheters evigheter får spendera två dagar med min allra bästa vän. Tror inte vi har haft en sleepover sen gymnasiet :)
 
Ellie fyllde 1år igår och till helgen blir det 1års kalas. Misstänker att jag köpt den till storleken största presenten. Jag kommer skämma bort Ellie, svårt att låta bli när hon ger mig ett leende som gör hela min dag när hon ser mig. 
Kommer nog ta med mig kameran, även om det inte är upplagt för en photoshoot - känns det ändå som om jag vill föreviga hennes livs första kalas. Kan själv dra på smilbanden när jag tittar i mina fotoalbum och ser hur jag som 1åring sitter där på min tron med min bästa kompis Simon vid min sida - redo för att få hugga in på min allra första tårta ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0