Catarina ❤ Fredrik

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den 24 juni 2011 fick jag inte bara äran att vara med och bevittna, utan även föreviga två utav mina absolut bästa vänners stora dag.
Catarinas och min väg korsades i högstadiet där vi blev klasskamrater - en vänskap som sedan växte sig starkare och starkare; trots att vi nu bor i olika städer håller vi ändå kontakten och när vi väl möts är det som om tiden stått still. Catarina sprudlar av energi, och ställer alltid upp - i vått och torrt. Och jag har även henne att tacka för att jag utvecklats som fotograf - en av mina trognaste modeller.
Att jag nu även fått vara med om flera stora dagar i hennes liv, förevigat dem med min Nikon är verkligen helt fantastiskt. Jag stod med tårar i ögonen och fotograferades hennes sagobröllop. Att sedan få se hennes fantastiska gravidmage - och prinsessan, deras helt otroligt fina kärleksbarn; Ellie. Lyckan jag känner över att ha fått vara med och se, uppleva allt detta fantastiska i hennes liv ger mig gåshud.
Jag är så glad att du hittade din drömprins i Fredrik; ni är verkligen en match made in heaven. Och Ellie,... jag säger bara WOW, hon stal mitt hjärta från första sekund. Sötare sessa får man leta efter - och bättre föräldrar kan man aldrig hitta. Jag önskar hela er familj all lycka i allt ni tar er för. Och att ni kommer få ett fantastisk liv tillsammans tvekar jag inte en sekund på. Tack för att jag får vara en del av era liv. Ni ger mig otroligt mycket styrka och kärlek. 
 


Kommentarer
Johanna

Men Veronica vad vackert du har skrivit!! Sitter med tårar i ögonen när jag läser detta. Vilken tur vi har som har dom i våra liv <3 Men glöm inte bort dig själv, fina du!
Kram!

Svar: Tack fina Johanna. De är verkligen fina människor och jag är otroligt tacksam över att ha dem i mitt liv. Och bättre upp, våra vägar korsades ju också via Cattis :)
Veronica Orrholm Zentio

2013-02-27 @ 23:17:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0