Nystart

Hej och välkomna till min nya blogg.
 
Jag har under många år bloggat under namnet Vexy - men då livet ständigt förändras kände jag att det även var dags att ge bloggen en nystart. Många kopplar ihop mitt nickname Vexy med mitt brinnande intresse för fotografering, men jag personligen kopplar Vexy till en tidsperiod i mitt liv som genomsyrades utav osäkerhet, sorg och dåligt självförtroende. Jag har lämnat allt detta bakom mig; mitt liv präglas nu av en strävan att få vara lycklig, att omge mig bland folk som tycker om mig för den jag är, min önskan att få fotografera mera & min kamp för ett friskt och hälsosamt liv.
 
Här kommer du komma följa mig och vapendragare Nikon på alla våra äventyr, varesig det blir ett romantisk bröllop eller ett svettigt pass på gymmet. Welcome to join the ride.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0