Redigeringsstuga



 
Så här ser det ut hemma hos mig idag. Vaknade imorse och hörde hur regnet smattrade mot fönsterrutan och insåg ganska direkt att dagens utomhusfotografering med 2 små barn mest troligtvis inte kunde bli av. Sköt upp den till nästa söndag istället & får då hoppas på bättre väder.
Istället tog jag mig iväg till Torshälla; tog en powerwalk i grannstaden och passade samtidigt på att spana efter lite locations för två stundande bröllop som äger rum just i Torshälla. 
 
Resterande tid utav dagen har spenderats framför datorn: kliade så i fingrarna att få sätta tänderna i bilderna jag och fina Caroline tog igår. Underbart vacker! Så många fina bilder att det är svårt att välja - riktigt nöjd :)


Kommentarer
Björn

härligt med bilderna på Caroline,,ser ut som rena rama djungelmiljön.
Du får gärna avslöja den miljöns plats via mail om inte annars :p

Svar: Tack snälla Björn. Dina kommentarer värmer alltid lika mycket :) Har mailat dig och delat med mig av min, för tillfället favorit-location ;)Kram
Veronica Orrholm Zentio

2013-06-02 @ 19:12:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0