Vårkänslor

Älskar mina senaste fynd från BikBok. <3
 
Känns det inte som om våren är påväg? Underbart?
Fantastisk rolig dag igår tillsammans med mina finaste tjejer. Ellie får mitt hjärta att smälta; så glad och lättsam bebis. Och leendet man möts av varje gång man träffar henne - ah, kärlek!
Igår när Cattis plockade upp mig hade lilla Ellie precis vaknat i bilen och var lite smågnällig, men när jag satte mig i baksätet tillsammans med henne - sken hon upp och greppade min hand och vägrade släppa den. Sötnosen.
 
Lunch på Bamboo City - sushi buffé - mums!
Sedan gick vi hem till Cattis pappa och satt här hela kvällen - jättemysigt. De är en otroligt varm och kärleksfull familj. Men att gå hem till Chilenare när man är på diet är fasiken inte lätt - så många godsaker de dukar fram och bjuder på. 
Ser fram emot nästa helg då vi ses igen, familjefotografering står på schemat :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0